Fam. Meers - Hansen naar Zuid Afrika

Afsluiten in luxe

Beste allemaal,

Na verschillende telefoontjes met onze lokale reisagent is het ons gelukt, we zitten in ander hotel!

Gisteren dan al de laatste langere autorit, drie uur, maar groot voordeel dat we dus al in Durbin zijn. Onze vakantie eindigen we dan in 2 luie dagen, zalig bed, nu koffietje op ons terras met zicht op Indische oceaan, Peter beloofd aan de kinderen dat als er een verwarmd zwembad zou zijn, hij mee met hen gaat zwemmen, dus.... 't ja hij hangt eraan vanmiddag, ik zal de foto's maken, en me lui in een zetel ploffen met goed boek.

Ideaal om onze actieve vakantie te eindigen, bedankt voor het mee volgen, morgen vertrekken we terug, en zaterdag rond 12.00 u zullen we thuis zijn, heb ondertussen al gezien dat het in Antwerpen mooi weer is, dus laten we onze vakantie nog tot maandagochtend duren, en dan vliegen we er terug in, mooie liedjes (alles heeft een einde, maar een worstje heeft er twee)..... dienen om herhaald te worden, dus mij kennende ben ik al lang aan het denken aan een leuke vakantie voor volgend jaar, eerst werelddeel kiezen....ach eerst zoeken naar een ander huis, gezien ze half september met de verbouwing starten, dus moest iemand in de buurt van Boechout een huis te huur weten voor 1 jaar, alle tips zijin welkom

Liefs van een tevreden,

ontspannen familie,