Fam. Meers - Hansen naar Zuid Afrika

Matthias

Hallo beste volgers,

We zitten nu in ons voorlaatste hotel, Kosi-lodge.We gaan direkt kano-varen voor 2,5 uur.
Gisteren hebben we een lekker lui dagje gehad, zondag zijn we hier aangekomen na een lange autorit van 6 uur.

Zaterdag zijn we naar Swasiland geweest, spijtig genoeg was er geen DVD speler. Maar het zwembad daar was de max!

Vrijdag hebben we op olifanten gereden, leuk he! Eerst kregen we uitleg van een uur, waar we de olifanten mochten aaien, eten geven en drinken geven.

We zijn daarvoor naar Krugerpark geweest, waar we giraffen, impala's, olifanten en buffalo's gezien hebben.

Vele dagen geleden hebben we ook nog verschillende open jeeps safari's gedaan, waar we heel de big five gezien hebben en 1 van de little five, en veel impala's.

Met de vlucht naar hier zaten er TV'tjes in de zetel voor ons waar we allerlei films hebben op kunnen kijken.
Ik zal na de kanotocht jullie hier nog iets over vertellen, en dan kan papa straks de tekst op de blog zetten, tot seffens....

Nu onderweg naar St Lucia, het kanovaren is zo gegaan : eerst 10 min in open jeep, daarna 10 min door de jungle gestapt en daarna zijn we uiteindelijk gaan varen, papa en mama samen in een bootje, wij drieen samen met Blessing, onze begeleider, en daarna heel de weg terug.

Dat was het dan,

EINDE,