Fam. Meers - Hansen naar Zuid Afrika

Lidiko = teleurstelling

Lieve volgers,

Vol verwachting naar onze laatste bestemming, denkend aan dat gezellig baddeke, lekker gaan eten en kindjes in bed, Peter en ik romantisch voor openhaard....man, man, wat een teleurstelling.


Bij het inrijden van St Lucia zien we de restaurants, allemaal ketens van hier, de toon was hiermee gezet.

Dan aan onze B&B, ik zal details besparen, maar als we naar de Ardennen zouden gaan en dit gehuurd hebben, zouden we onmiddellijk terug naar huis rijden, let op, het is wel proper en uitzonderlijk ruim (9 ruimtes) maar ieder van jullie die me een beetje kent weet wat mijn favoriete woord is : ' gezelligheid ', en die is hier heel ver te zoeken!!!

Peter zegt dat tijdens de rondleiding mijn gezicht goud waard was...., toen we alleen waren eventjes mijn frustratie geuit, en met eensgezindheid van alle vijf toch beslist dat we hier niet kunnen blijven. Tuurlijk kunnen we vanavond niet meer weg, reeds donker, te gevaarlijk in Zuid Afrika, maar een telefoontje naar onze lokale reisagent, die beloofd heeft voor de laatste twee nachten iets goeds te vinden.... Yes, kon terug lachen.

Allemaal doucheke genomen, ondanks het 'super gezellig restaurant waar we seffens gaan eten', toch mooie kleren aan, en dat samen met glaasje wijn, en we voelen ons al veel beter.

Enfin, we houden jullie op de hoogte

PS : er worden tegelijk drie teksten op onze weblog gezet, de eerste van mezelf nog vol enthousiasme, dan een tekst van Matthias en dan deze...

Dikke kussen van ons allen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!