Fam. Meers - Hansen naar Zuid Afrika

Panoramische route Mpumalanga

Lieve 'volgers',

Wat een vakantie, ongelooflijk veel verschillende indrukken, onwaarschijnlijk brave kinderen....

De safari was een openbaring, prachtige natuur, de big five, in totaal 18 uur op safari in open jeep, toch een beetje vrees dat de kinderen dit niet leuk zouden blijven vinden, niets was minder waar.

Elk gewapend met hun eigen fototoestel en verrekijker, 's morgends met handschoenen, werd hun enthousiasme telkens maar groter en groter.

De laatste tocht werden we dan ook echt beloond, gedurende lange tijd konden we een leeuwenfamilie volgen, zeven leden waarvan twee welpen.
Gisteren dan richting Hazyview, direkt naar lodge, kinderen zwemmen, papa mee aan zwembad, mama dutje.

Vandaag panoramische route gedaan, klassieker hier in Mpumalanga, maar op aanraden van mensen uit safarilodge, een nieuw 'restaurant' uitgeprobeerd. Typisch zuidafrikaanse lunch, basisc, houten tafel, braai ( T- bone steak met 'pap', en groentenstoofpotje), maar de sfeer, aan een klein riviertje, vol stenen dus prachtig voor de kinderen om te spelen (tot onze grote verbazing is enkel 1 schoen van Flore nat geworden, Matthias niet gevallen?!), een geweldige ervaring, foto's volgen.

Nu op terras, apero, temp overdag valt goed mee, 's avonds met trui aan kan je buiten zitten.

Morgen weer vroeg dag, want op aanraden van verschillende mensen hier gaan we toch een dagje naar Kruger National Park.

We houden jullie op de hoogte, liefs aan iedereen,

Karen & co

Inke

mmmmm. Lichte jaloezie :-)
geniet baie
xx

Papa Mama

Volgen met veel interesse. Mooi dat de kinderen ervan genieten. In de winter naar Zuid-Afrika! Na de Noordpool moet het wel warm zijn.
Groetjes

mega mindy

Hi guys! Waauw wat een mega reis! We volgen met plezier...vanuit Palfijn! (minder plezierig : alweer operatie gehad aan voetje, nu de vijzen eruit want ze bleven voor ontstekingen zorgen). We kijken ernaar uit om ook de foto's te zien en jullie reisverhalen te horen bij ne goeie cocktail in 't stad! dikke xx van mega mindy en kabouter klus en hun 3 welpen....

dirkvandercruysse

We blijven (met een ietsepietsje afgunst) jullie reisverhaal volgen dank zij de knappe blog. Lang geleden bereisden we dezelfde streek, en ik herinner me de mooiste landschappen die ik ooit zag. Neem het ervan, verzadig oogjes en maag, proef de heerlijke Zuid-afrikaanse wijnen (de volwassenen natuurlijk!), en denk af en toe aan de thuisblijvers. Tot binnenkort !
Opa VdC