Fam. Meers - Hansen naar Zuid Afrika

Reisplan - Verblijf St. Lucia - Lidiko Lodge

Het originele koloniale huis is één van de oudste gebouwen van St. Lucia. Er zijn mogelijkheden tot mooie wandelingen langs de kust van de Indische Oceaan en uitstappen naar het St. Lucia Wetlands reservaat en de oceaan voor whalewatching.

Inke en Steven

Liefste Meerskes,

Ik hoop dat jullie tussen het genieten van de prachtige natuur, zonsondergangen , Savanna's en Amarulla's toch de tijd vinden om jullie avonturen hier af en toe eens neer te schrijven zodat wij hier ook wat kunnen meegenieten.
veel plezier!

Oma en opa Lanaken

Ge zijt rapper weg dan we gedacht hadden.
Probeer het fijne uit uw reis te halen en wees voorzichtig dat we U veilig terug willen zien.
Flore! Veel fotootjes maken met uw fijn fototoestel.
Wij kijken uit naar het resultaat.Jongens stuur maar een korte reportage door als je weer wat beleefd hebt
Groetjes en tot ...............

Margot en Danny

Waaw ! Het ziet er echt wel een super toffe reis uit !
Geniet er van !
Floremie, neem mooie foto's van alle leuke dingen die je ziet :) Dan kunnen wij ook een beetje meegenieten van alle dingen die jullie gezien hebben.
Hele dikke kus van ons allen xxxxxxxxxx

bomma & bompa

hallo Flore!

Bomma en bompa zijn nu bij tante Katrien. We zijn blij met deze blog, zodat we toch up-to-date blijven hé.
De foto's zien er schitterend uit! In Melsele zijn we heel fier met de Singelenberg, maar als je de natuur in Zuid-Afrika ziet, amai .. da's toch van een andere orde.

Nu je 8 jaar bent, ben je oud genoeg om al die indrukken te blijven herinneren. Deze reis zal je nooit meer vergeten.

Hier in ons landje was het zwoel vandaag, nu is het (alweer) ah regenen.
Paulien is terug van Chirokamp sinds gisteren. Ze kijkt al uit naar 17 aug wanneer je terug komt slapen bij haar. Bij mooi weer gaan we misschien nog eens naar zee.
Bomma gaat nog eens bommafrietjes maken met kipfilet en appelmoes.

Groetjes aan iedereen en HAKUNA MATATA !!!!

bomma-bompa-tante Elke- paulien-thomas -tante Katrien, je meter xxxx

tante Katrien en nonkel Tim

Nog vergeten zeggen: nonkel Brecht (broer van nonkel tim) en Helena zijn mama en papa geworden van een prachtig dochtertje, Maélie.
Als je nog een keer bij je mama bent, gaan we haar zeker eens samen bezoeken.

Daaaaag Flore!

Mama en Danny

Wat een mooie belevenissen ! Hier in Antwaarpen is het veel aan het regenen en deze ochtend een mega-spin gezien in de berging. Brrrr. Waar is Flore de spinnenvanger ? :)

Dikke kus en groetjes van ons allen xxxx