Fam. Meers - Hansen naar Zuid Afrika

Greater Krüger Park

Lieve 'volgers',

Weer vermoeiende, maar interessante dag achter de rug.
Vroeg opstaan, ontbijt mee in koelbox, op weg naar Kruger National Park.
Hoewel de verwachtingen niet hoog waren....., hebben we toch heel wat beesten gezien, zelfs twee van de big five!!!
De eerste die 1/5 zag, won een prijs, en jawel deze eer is mij te beurt gevallen, een buffel.
( eventjes een opfrisser: de big five = olifant, neushoorn, buffalo, leeuw en luipaard).

Nadien (kwestie om onze 'arme kindjes' te verrassen) hadden we een afspraak bij de olifanten-fluisteraar. Super leuk, eerst een lange uitleg over de afrikaanse olifant, voor de kinderen iets minder leuk aangezien het voor Peter en mij al inspanning kostte om het snelle Engels te volgen!! Maar gedurende de hele uitleg mochten de kinderen de olifanten wel eten en drinken geven, aaien over hun hoofd, oren, buik...., MAAR toen mochten we rijden op de olifanten.
Gezien Peter geen feeling heeft met hoogte, ben ik samen met de kinderen op een olifant gekropen, gezien we met 4 personen waren, kregen we grootste olifant, tot groot jolijt van Matthias, redelijk plezier van Flore en onzen Thomas...'t ja die was er niet echt gerust in, maar tegen dat we er goed en wel opzaten waren ze allemaal super tevreden en vooral zeer teleurgesteld als de olifantenrit er 'al' opzat.
Morgen een rit van 5 uur voor de boeg, naar Swaziland, daar hopen we de rest van de dag eens te niksen, lui zijn en slapen, we houden jullie verde op de hoogte,
Liefs van ons vijfen, en dank voor jullie reacties,
Xxx Karen en co